Start a new topic

Zora programma offline gebruiken

Ik maak compositie's voor Zora, echter moet ik Zora opgestart hebben om dit te kunnen doen.

Het zou wenselijk zijn om het programma van Zora ook zonder de aanwezigheid van Zora te kunnen gebruiken.

Ik kan dan ten alle tijde werken aan compositie's dus ook thuis of als Zora ingebruik is.

Maak het programma van Zora offline beschikbaar met een virtueel robot .  (Zoals in het programma choregraphe.

Ik had deze vraag al eens gesteld maanden geleden en kreeg toe het antwoord dat het voor de zomer beschikbaar zou zijn.

3 people like this idea

wij zitten er ook al een tijdje op te wachten. zou zeer handig zijn, aangezien we zora met verschillende collega's gebruiken en composities maken. 

Zou voor ons ook zéér welkom zijn. Zeker omdat wij vaak technische problemen hebben met Zora. Nu is zij ook weer voor reparatie naar QBMT en dat betekent dat je helemaal niets kunt doen. Beetje jammer...

Ik sluit mij aan bij deze wens.

Thuis werken wordt steeds belangrijker,

Maar je kunt de Zora robot van de instelling niet mee thuis nemen,

Dus graag ook thuis  het programma van Zora kunnen gebruiken zonder Zora.

Beste,

Met de nieuwe applicatie zal je je robot kunnen connecteren met de cloud en zo van thuis uit connecteren met de robot (als hij online is).

De applicatie zal ook de meeste functies bevatten zonder connectie met de robot. Zo kan je reeds zaken gaan voorbereiden en dat later uploaden naar de robot.

Vriendelijke groeten,

Zorabots

Login or Signup to post a comment