Start a new topic

random met list

ik zou een list willen maken waar zinnen in staan die de robot kan zeggen. Is het een mogelijkheid om dit te doen?

Beste,

Om u een gericht antwoord te kunnen geven heb ik wat meer informatie nodig. Wat is precies de bedoeling. Wat wil je met die lijst/zinnen gaan doen?

Alvast bedankt,

Zorabots

De bedoeling is dat de robot het begin van een spreekwoord zegt en dat de gebruiker dit aanvul maar als dit telkens in dezelfde volgorde is, is dit niet zo moeilijk. Daarom zou het in willekeurige volgorde moeten gezegd worden

Beste,

Je zou dit kunnen oplossen door dit te maken met de "simpele composer". Je kan het loop blokje gebruiken om te vullen met je spreekwoorden. Als je "Randomize timeline" aanvinkt zal hij dit steeds in een andere volgorde gaan afspelen.

Hopelijk kan je hier mee aan de slag en vormt dit een oplossing voor uw probleem (zie afbeelding).

Vriendelijke groeten,

Zorabots

Bedankt, Is dit dezelfde app als die van James?

Beste,

Deze applicatie die ik toon is voor de Zora robot. Bij James werkt dit op een andere manier.

Daar hebben we de functie loop niet in de Simpele composer en zul je de Advanced composer moeten gebruiken.

Maak daar gebruik van de wiskunde blok om te randomizen binnen een bepaald bereik. Daarna kan je met if/else gaan kiezen welke zin gezegd moet worden.

Login or Signup to post a comment