Nieuw onderwerp beginnen

QR codes via een website op je telefoon

Ik heb een website gemaakt met alle QR codes die er mogelijk zijn.

Je kunt de gewenste QR opzoeken via je telefoon, deze aanklikken dan wordt deze beeldvullend en dan aan Zora laten "zien" . Het kost eerst wat handigheid om de juiste afstand en positie ten opzichte van de camera's van Zora te vinden maar na enige oefening wordt het steeds makkelijker. Zora geeft een bliep als de QR code is gelezen.

Uiteraard zijn alleen de standaard QR codes door iedere Zora te lezen. Onze eigengemaakte composers zijn niet door andere Zora's te lezen.

Deze QR-codes zijn afkomstig van softwareversie 0.7.52 V2 maar de meesten zullen ook door oudere versies te lezen zijn.

Mocht je opmerkingen of ideeën hebben , laat dit weten via de website.

Het adres is www.zoraindeveenkamp.jimdo.com

Dag Teun,

Hieronder vind je het bestand.

Vriendelijke groeten,

Zorabots

rar

Is het mogelijk dat jullie mij alle bestaande behaviors  de QR codes mailen/sturen van versie 0.8.0?

Wij gaan voorlopig nog niet over naar 0.8.0. omdat er gebruik gemaakt wordt van de website.

Door ook de QR codes van 0.8.0 op de site te zetten naast de "oude" QR codes, kan ik de organisatie beter overtuigen om toch de update te doen.

met vriendelijke groet

Teun

Dag iedereen,

QR-codes waarmee composities gestart worden blijven dezelfde. 

Het zijn enkel deze waarmee bestaande behaviors opgestart worden die veranderen.

Vriendelijke groeten,

Zorabots

Hallo,

Hier ook heel veel QR codes zelf aangemaakt. Twee weken geleden veel QR codes aangemaakt van leuke oud hollandse liedjes. Als ik het goed begrijp dan kan ik die na de nieuwe up date niet meer gebruiken? :-( Nou kan je vertellen dat ik dan dan ook zeer zeker niet blij ben.

Teun,

We kunnen dit helaas niet meer omkeren dit proces. Wij hebben een aanpassing gedaan aan de database waardoor het in de toekomst makkelijker is om behavior op en van de robot te laden. Dit is een aanpassing die wij maakten naar de toekomst toe. Dus deze nieuwe QR-codes gaan wel weer langere tijd kunnen gebruikt worden. 

Sorry voor het ongemak, maar ook wij moeten soms beslissingen maken om dingen beter te doen werken.

Vriendelijke groeten,

Zorabots

Betekend dit dus ook dat de zelfgemaakt QR kaartjes van alle standaard bewegingen zoals zitten, hurken staan, enzovoort dan ook niet meer werken? We hebben een tiental kaartjes gemaakt met alle standaard positie, liedjes en composerbestanden gemaakt.  Als dit zo is dan betekend dit veel werk met het maken ,knippen, lamineren van nieuwe QR kaartjes.  Dit zullen meerdere instellingen niet leuk vinden die ook gebruik maken van zelfgemaakte QR kaartjes.

Ik hoop dat jullie de update herzien zodat toch ook de "oude" QR kaartjes zullen werken.

En wie geeft mij de garantie dat bij een volgende update niet weer de QR codes niet werken?

Ik ben hier niet blij mee!!!!!

Dag Teun,

Mooie site heb je daar gemaakt! Graag wil ik toch even duiden dat met de update naar versie 0.8.0 de oude QR-codes niet meer zullen werken. Je zal die dus opnieuw moeten downloaden.

Vriendelijke groeten,

Zorabots

Dank je wel, dan ga ik het op die manier proberen.

Groet helga

Als je het gewoon in je browser intikt dan werkt het wel maar als je op de link klik via deze site dan werkt het niet.  Dus tik het gewoon over in je browser

Hoi Teun,

Het adres klopt niet.

Groet Helga

Inloggen of registreren om een reactie te posten