Beste klant, bezitter van een Nao (Zora)  V4, V5 of V6 en gebruiker van het "Zorasolution" platform.

We willen u via deze e-mail informeren dat het Zorasolution platform vanaf 1 maart 2023 verouderd zal zijn.
Voor u als gebruiker betekent dit dat er vanaf deze datum geen updates en geen ondersteuning meer zal zijn.

Om Zorasolution te kunnen blijven gebruiken is het noodzakelijk om voor de datum van 1 maart 2023 een software-update uit te voeren (tenzij u na maart 2022 al een update hebt uitgevoerd)
Na de datum van 1 maart 2023 is het niet meer mogelijk om de Zorasolution te installeren of uw robot te updaten.

Via de volgende link vindt u de nodige informatie om de update uit te voeren:
https://support.zorabots.be/nl/support/solutions/folders/22000163627
Hoe kan ik mijn robot versie vinden: Multi-Tool

 

Neem voor hardwareproblemen rechtstreeks contact op met de fabrikant van  Nao, namelijk Aldebaran: https://support.aldebaran.com/support/home
Let op: als u uw robot naar hun servicecenter van Aldebaran stuurt, vraag dan zeker om de robot niet te flashen of te resetten, zodat u daarna kunt blijven gebruikmaken van het Zorasolution platform.

In geval van vragen of assistentie, gelieve ons te contacteren via een ticket op : 
https://support.zorabots.be/ of per e-mail op support@zorabots.be


Nota : Deze mail slaat niet op de Nao/Zora gebruikers die ZBOS gebruiken : 
https://zorabots.be/zbos-platform



Met vriendelijke groeten,

Het Zorabots Team.

www.zorabots.be