FAQ
Het serie nummer van de robot kan je terug vinden op volgende locaties. Fysiek op de robot: - Op de achterzijde van de robot (onder de barcode) ...
Do, 28 Nov, 2019 om 2:12 PM
De borstknop van Zora blijft rood branden na het starten. Het is niet mogelijk om het ip adres van de robot op te vragen. Dit probleem kan verholpen worden...
Do, 28 Nov, 2019 om 2:13 PM
Voordat er stappen moeten ondernomen worden, bekijk eerst even als u aan de volgende criteria voldoet: Uw pc is verbonden met hetzelfde netwerk als Zor...
Do, 30 Apr, 2020 om 3:23 PM
Indien u bij het laden van de webinterface in uw browser "Error 1000" te zien krijgt, kan dit verschillende oorzaken hebben. Neem contact op met o...
Do, 9 Jan, 2020 om 1:16 PM
De interne klok batterij is leeg. Deze batterij gaat gemiddeld 2 à 3 jaar mee. De robot zal de datum en tijd niet meer bijhouden en wordt ingesteld op h...
Do, 28 Nov, 2019 om 2:09 PM
De geheugenruimte voor de gebruiker is niet toegankelijk vanwege een hardwarefout. Probeer de robot opnieuw op te starten. Neem contact op met de su...
Ma, 10 Feb, 2020 om 10:51 AM
Het kan voorvallen dat 1 of meerdere modules niet zijn opgestart. De modules kan je manueel starten door op de link in ZoraControl te klikken om naar de...
Wo, 27 Jun, 2018 om 10:31 AM
U kunt dit probleem oplossen door de stappen in de onderstaande methoden te volgen:
Herladen van de website met de toetsen CTRL + F5
verwijderen van /#...
Vr, 13 Okt, 2017 om 12:19 AM
Zora portaal is niet correct geladen. De oplossing hiervoor is om de pagina te verversen. Als u Ctrl + F5 gebruikt, zal het Zora portaal opnieuw worden...
Vr, 13 Okt, 2017 om 12:13 AM
U kunt dit probleem oplossen door de stappen in de onderstaande methoden te volgen: Herladen van de website met de toetsen CTRL + F5 Herstarten van de br...
Zo, 30 Dec, 2018 om 7:29 AM