FAQ

Waar vind je de applicatie versies van je robot
De applicatie versies zijn : RAIL versie, Kiosk versie en Updater versie. Via de software: Op de kiosk startscherm (op de robot): - Druk op de 3 streep...
Wo, 27 Jan, 2021 at 11:45 AM
Hoe krijgt mijn robot de laatste update?
Ga voor alle informatie naar hier 
Vr, 8 Mei, 2020 at 10:09 AM
Wifi is ingesteld maar geeft geen verbinding
Het kan gebeuren dat je verbonden bent met een WiFi netwerk maar toch geen verbinding krijgt. Dan kan je proberen om dat netwerk te laten vergeten en er opn...
Di, 4 Feb, 2020 at 10:01 AM
Netwerknaam (ssid) bevat een speciaal teken. Kan de robot een verbinding maken met deze netwerk ?
Om technische redenen kan de robot geen verbinding maken met netwerken die een van de volgende tekens bevatten: " \ <> ' Wijzig indien moge...
Vr, 15 Mei, 2020 at 4:05 PM
Kan ik een publiek netwerk of een verborgen netwerk gebruiken ?
Indien je wilt aanmelden op een publiek netwerk is het belangrijk dat dit netwerk geen inlogpagina via een browser heeft. Je kan deze niet gebruiken via Jam...
Vr, 15 Mei, 2020 at 4:01 PM
Ondertitels (TTS) deactiveren
Vanaf Kiosk versie 1.5.0 Je kan de ondertitels en de animatie van de robot deactiveren Via de software: Op de kiosk menu klik de 3 streepjes ...
Wo, 27 Jan, 2021 at 5:00 PM